fredag 22 februari 2008

El med pommes?

Igår började jag jobba på MAX vid stora torget. Kan tyvärr iprincip inte berätta någonting, jag fick skriva på sekretesspapper (hoppas jag fick säga det). Jag kom i alla fall hem vid 23.20 och luktade maxburgare. Stefan verkade trivas, det gjorde inte jag. Lukten gick bort i morse, men klockan 22.00 ska jag jobba igen.
Var förövrigt på Gränbycentrum idag för att inhandla present till min lillebror som fyller 13 år på söndag. Ska fira honom i morgon. Först hade jag tänkt köpa en bok, en cool. Dock fanns det inga coola böcker på akademibokhandeln, bara sådana som försöker passa in på unga killar. Fy. Det blev istället ett elchockspel i from av en boll som man ska skicka runt och helt plötsligt ger den av sig en elstöt.
Det är däremot riktigt coolt!

1 kommentar:

Anonym sa...

det här gör mig lite orolig. vad är det som är så hemligt med MAX och deras hamburgare? är det något vi borde veta? är hamburgarna egentligen hudkött tillagade av polska dvärg-slavar? trotsa sekretesavtalet och ring uppdrag granskning direkt!