fredag 7 mars 2008

My name is

Idag blev jag chockad,min psykologilärare kallade mig "Mickis"! Det har hänt en gång tidigare att en lärare kallat mig för "Mickis" det var min naturkunskap/mattelärare som skrev det när hon delade in oss i grupper. Det känns lite konstigt så där just med smeknamn.
Idag insåg insåg jag förövrigt att jag heter Michaela. Egentligen har jag väl alltid vetat det men man tänker ju inte så ofta på vad man heter så fick en liten tankeställare.
Annars har jag tidigare fått reda på att jag har varit ett testkonto också. Med tanke på att jag heter Rosendal precis som min skola, trodde min filosofilärare som också är datatekniker att min mail bara var ett testkonto för skolan och att jag inte fanns på riktigt. Tji fick han för det gör jag ju!

1 kommentar:

Anonym sa...

klart att du finns! och det är jag ruskigt glad för :)