lördag 29 mars 2008

So you think you can dance?

Satt och kollade repriserna av So you think you can dance? idag. För det första upptäckte jag att de flesta som gick vidare är tidigare deltagare i Floor Filler. Det är lite intressant tycker jag. En annan sak som förvånar mig är hur många konstiga människor det finns i Skandinavien. Jag har tidigare sett att konstiga människor endast existerat i USA, alltså sådana som "SEX" som gick på åtskilliga auditions i den amerikanska variationen av programmet. Men tydligen existerar liknande människor i Skandinavien också.
Det som gjorde mig extra glad är att på koregorafiuttagning i Norge så var det min (väldigt viktigt att förtydliga) danslärare som gjorde koregorafin. En koreografi som jag har dansat. :) Fick dansglädjen tillbaka!

Inga kommentarer: