söndag 23 mars 2008

Movie night



Återigen en dag av extrem trötthet. Tär lite på hjärnan att jobba natt. Fick sluta lite tidigare inatt så kom hem kl. 06.00, inte så farligt. Problemet är att jag vaknade 5 timmar senare, och 5 timmars sömn är på tog för lite för mig.
Har förövrigt ägnat mig åt högskoleprovspluggande och jag har blivit bättre. Utvecklats från 0,8 till hela 1,2. Förutom mer högskoleförberedning så kommer lovet ägnas åt diverse trevligheter med mera. Ikväll bär det av till
Ida för movienight. Funderar fortfarande på vilken film jag ska ta med mig. Nämligen så att alla ska ta med sig sin favoritfilm sedan ska vi plöja (eller rösta). Donnie Darko är ju min favorit dock är det en film som man inte ska se med 6 tjejer, inget illa menat. Annars blir det väl Music and Lyrics eller Forrest Gump. Om inte Green Street Huligans skulle ligga i Uppsalas brunnsystem skulle den funka. (En annan historia).
Vidare planeras en resa till Stockhom på tisdag. Det är jag och Ida som ska besöka Journalisten. Sedan blir det jobba av från onsdag till fredag.
Uppdateringar och historien om Green Street Huligans och brunnen kommer.

Inga kommentarer: