fredag 25 april 2008

Välkommen tillbaka!

Har inte skrivit på så himla länge. Vet inte riktigt vad som hände. Ska "skryta" om hur fruktansvärt mycket jag har haft och göra den senaste tiden, nej då men det är förklaringen. Som tur var överlevde jag förra veckans stress för att sedan kunna ägna den här veckan fast klistrad framför datorn. Det största problemet är att jag inte alls har varit speciellt flitig, har varit alldeles för svårt att slita sig från det vackra vädret.
Det jag i alla fall har snappat upp från verkligheten är att Frusna män söker kärlek har börjat på kanal5 trots att jag inte kollat på det. Komiska är att jag under en lång tid trott att det var en special reklam för Norrlands Guld.

1 kommentar:

Tessguss sa...

jag trodde också att det var en sån reklam! men det är faktiskt ett ganska charmigt program :P