måndag 19 maj 2008

Så lite lust har jag

Övningskörde med min kära far idag. Det blev; en gång var jag på Ling två gånger. Först körde jag dit, och hittade min kusin där i en liten etta som min far hade skaffat åt henne. Så körde jag henne till station, sen blev det Ling igen och till mamma. Hon hade rensat gräsmattan, där bjöds det på kaffe och studentprat. Sedan drog jag till yrsaplanerna med bilen, för att se bror min spela fotboll så jag kollade på fotboll i typ en timme eller hur länge det höll på och förfrös fötterna.
Om ni inte visste det så går jag och sport inte ihop. Jag och min bror är som dag och natt på många sätt. Men det var trevligt att stå där i mina vans och röda 70-talsväska bredvid hurtiga fotbollsmammor i mössa och träningsoverall.
Så lite lust hade jag att plugga allt det jag måste.

Inga kommentarer: