söndag 12 oktober 2008

Gick i går

Igår skulle jag till pappa och fira lite folk som fyller år. Stefan och jag satte oss i bilen och han säger det känns som om bromsarna inte riktigt tar. Vi kör till Stefans pappa (som bor nära) och han säger att det är bromsolja eller liknande som kunde vara slut. Vi åker till närmsta mack och fyller på denna vätska/olja, men bromsarna vill inte fungera. Vi åker och lämnar bilen och får gå till min pappa, det tog typ en halv timme.
Vi hade trevligt där, kollade på stjärnor på is och blev kvar väldigt länge på grund av en speciell anledning (kommer mer information senare). Det hela slutar med att jag och Stefan får gå hem klockan halv tolv på natten.
Jag har inte problem med att inte åka bil. Men jag är en van cyklist och tar därmed cykeln istället för att gå, men Stefan har ingen cykel. Därmed är det jobbigt att gå när det inte görs som träningsform.

Inga kommentarer: