söndag 5 oktober 2008

Mitt nya liv

Jag blev jätte pepp på att börja träna ordentligt. Kan de bero på de fem kursböckerna jag har kvar att läsa? Annars ska jag försöka leva lite nyttigare, främst för att orka plugga mera. På något konstigt sätt ska man bli mer koncentrerad av fysiskaktivitet. Själv tycker jag bara att det tar upp tid. I mina yngre dagar (högstadiet) kunde jag sitta och plugga från klockan fyra på eftermiddagen till två, tre på natten. Jag tränade typ två gånger i veckan. Hur går det ihop sig?
Träning ska också minska stressen. Blir man inte mer stressad om man har ytterligare en sak att göra i dagsschemat?
Nu försöker jag komma på ursäkter. Hur som helst ska jag bli nyttigare och träna. Fast glöm gymkort det är för dyrt för en student. Det blir joggningsturer och att rulla runt på pilatesbollen för min del.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hur gick det med den där journalisten då? Efter att ha läst hela din blogg tycker jag det verkar va det mest spännande som hänt dig på år och dag?

Michaela Rosendal sa...

Jag håller på att fundera ut vad jag ska göra. Ska jag höra av mig eller ej? Verkar jag ha ett så ointressant liv? :) haha, nej då ni skulle bara höra om den israeliska arkitekten...

Anonym sa...

ok, få höra om arkitekten då