fredag 21 november 2008

Livsfarligt på spåret

I går såg jag en utomordentlig konstig sak. Det var när ett pendeltåg skulle åka iväg från spåret mittemot ”mitt” spår. Jag tyckte att pendeltåget gick på en konstig tid så jag skulle kolla om det gick till Tumba eller något. När jag då kollade längst bak på pendeltåget står det två killar där bak, sedan så susar pendeltåget iväg. Jag vet fortfarande inte pendeltågets destination, men det körde i alla fall mot stan.
Men får man göra så? Att åka bakpå ett tåg är antagligen livsfarligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har drabbats av en ekonomisk förbannelse !
Bryt den genom att kopiera denna text till 5 stycken andra bloggare. Syftet är att tala om att man kan spara pengar på att surfa in på www.sparapengar.giveme.se

Anonym sa...

trainsurfing..

..du kanske borde prova