tisdag 17 mars 2009

För tidigt tentapanik

Jag börjar få lätt panik. Jag har tenta om en vecka på fredag. Man skulle kunna tycka att det är mycket tid och tills nu har jag känt mig lugn. Jag har ju läst i princip all kurslitteratur hyfsat noggrant, men ändå smyger sig paniken på. Möjligen kan det bero på att jag måste skriva klart rapporten och antagligen en restuppgift (ett längre pm, förhoppningsvis) det verkar inte som om jag hinner träffa minigruppen innan seminariumet imorgon. Och trots att jag har intagit information i mängder känns det nästan omöjligt att lära sig den ofantliga mängd information som behövs. Bara min ordlista med sanskritord gör att jag får rysningar. Jag kanske gillar hemtentor ändå.

1 kommentar:

Emma Berglund sa...

Självklart vill jag plugga med dig, men jag har tenta på tisdag så jag kommer att plugga mest nu i helgen och på måndag. fre,lör,sön,mån, anyday slå en pling!!