torsdag 7 maj 2009

Dagen

Denna dag har varit allmänt smäst (sämst). Åkte från Uppsala vid åtta tiden i morse och kom hem halv åtta på kvällen, det är inte okej. Först på schemat var en föreläsning som egentligen var sjukligt intressant, men självklart lyckades den monotont mumlande mannen till student förstöra det hela med långa utdragna frågande påståenden som inte tillhörde ämnet. Där märks ett stort irritationsmoment i min vardag.
Efter en lunch i det övertrånga studentpentryt kollade vi på The message. Den var för lång.
Sedan hade jag ett förseminarium där vi egentligen kom fram till nada (läs inget). Så jag är absolut inte förberedd inför morgondagens seminarium och jag har kommit till insikten att det inte finns ett logiskt söksystem för Koranen.

2 kommentarer:

Emma Berglund sa...

Då kan du behöva en myshelg med mig och Ida! Picknick på lördag, jag slutar kl 2 <3

Michaela Rosendal sa...

Låter toppen om det inte regnar på mig. Jag ska agera lite lärare åt min bror men han orkade inte mer en timme så jag är på.