onsdag 20 maj 2009

Nyfiken i en strut

Det lyser igenom, jag är en riktig Days of our lives (kallas days av de rutinerade tittarna) fantast. Förutom ESC så skulle Days vara det enda i nöjesjournalistik jag skulle kunna jobba med. Det finns en jättebra hemsida på svenska som heter days.nu, där finns allt från avsnitt till spoilers.
Nu är det som så att jag har läst några kapitel i boken Unveiling Islam och jag känner att en lunchpaus skulle sitta på sin plats, dock har inte days.nu lagt ut morgondagens avsnitt... Vad ska jag kolla på?
Då börjar jag nosa på de amerikanska avsnitten, jag som har försökt hålla mig borta ifrån dem. Nu faller jag dit.

3 kommentarer:

Maja sa...

vi älskar days! (haha såg du idag? abe är så läskig just nu!)

Emma Berglund sa...

ibland skrämmer ni mig en aning, flickor.

MajjaStar sa...

Hej! Här har du en Days-nörd till :)
Kolla gärna in på
www.metrobloggen.se/majjastar