fredag 29 maj 2009

Rabatt på film

Nu går filmen Constantine på tv, igen. Det var inte länge sedan den visades på 6:an tror jag och nu visas den på 3:an, det är ju samma ägare. De måste ha fått någon form av rabatt på filmen tror jag därför passar de på att visa den lite extra.
Jag har för mig att den är bra, de gånger den har visats på tv har jag bara haft den på i bakgrunden. En sak stör jag mig på, allt är blött. Så fort något händer blir det blött. Antingen av regn, badkar och så vidare. Till och med när en killes ansikte bränns blir det blött till slut.

2 kommentarer:

Maja sa...

haha det har jag aldrig tänkt på! men det är absolut en bra film.

Malin sa...

yes, jag brukar också tänka på det där med "film-rabatter" vissa veckor när en och samma kanal visar maraton med en viss regissör eller skådespelare :P