lördag 6 juni 2009

Vill någon sponsra min semester?

Nu vill jag dyka, nu. När och fjärran står på här hemma och de dök i Röda Havet, Jordanien. Mitt allra första riktiga utomhus dyk gjorde jag i Röda havet, Egypten, men det är ungefär sju år sedan nu.
Sedan har jag bara dykt i Thailand någon enstaka gång, men det är ingenting jämfört med Röda havet. Jag vill alltså åka på en dykresa, med en massa spändande dyk samt vill jag ta ett mer avancerat dykcertifikat För tillfället får jag bara gå ner till 18 meters djup och med open water advanced är det till 25 till 30 meter tror jag.

2 kommentarer:

Emma Berglund sa...

jag följer gärna med om inte annat.

Anonym sa...

Hej Michaela!
Nu när pappa har Advanced så kan ju inte vi vara sämre eller hur? Men jag är mest orolig för navigationskunskapen :-) // Kram Erika