söndag 15 november 2009

Min helg

Fredag: Jag skulle fika med Emma. Jag traskar in på fiket, sätter mig där vi alltid sitter. Ingen Emma, och klockan tickar på. Efter nästan 45 minuter bestämmer jag mig för att gå och göra en enkät. Jag kommer tillbaka till fiket, men ingen Emma. Emma var på fiket. Men vi missade varandra. Så handikappad blir man utan mobiltelefoner.
Middag med mamma, Tommy, bror och Stefan.
Lördag: Mysmiddag hos Emma K. Hon fick en väckarklocka som hon redan hade. Sedan blev det Saluhallen (Platina) med Stefan och company.
Söndag: Emma och jag fikar eftersom det inte gick vägen i fredags. Sedan har jag sammanställt mina och Jennys artiklar till tidskriften.

2 kommentarer:

Emma Berglund sa...

Du är så himla duktig. Allt jag gjort sen jag kom hem är att gråta till en ledsam film och övervägt att eventuellt diska, och sedan kommit på att jag inte alls orkar.

Maja sa...

Nej, var det med en pinuppa? Men det positiva är att du hittade nåt som verkligen var hennes smak:) Jag ska betala dig när vi ses. Puss!