onsdag 17 november 2010

Ett erkännande

Jag har blivit besatt jag Arkiv X och det kunde inte ha kommit mer olägligt. Mitt i c-uppsatsen blir jag liksom helt förtrollad av något helt annorlunda. Jag vill bli en blandning mellan Scully och Mulder, precis som jag vill bli en blandning mellan karaktärerna i Millenium-trilogin. Det har gått så långt att jag mitt i uppsatsskrivandet kan googla på olika fysiska-lagar och paranormala fenomen.
Arkiv X har fått mig att regressera till något som jag var för några år sedan. En som faktiskt trodde på övernaturliga fenomen. Det växte bort, till viss del. Nu börjar jag åter igen fundera över diverse konspirationsteorier. Kanske kan jag fokusera detta till senare tillfälle, spara intresset och engagemanget och göra något vettigt av det i ren Scully-Mulder-anda.

1 kommentar:

Sofia sa...

Hahahaha, underbart inlägg! You go!