lördag 2 april 2011

Fenomen




Tittar på Fenomen. Jag är glad att jag är mer skeptisk idag än vad jag var när jag var yngre.
Första numret med kvinnan som skulle använda sig av kvinnlig intuition för att ta sig genom en farlig bana, men intuitionen hjälpte henne inte till trappan.
Nummer två: nja det var ju inte så övertygande även om numret var estetiskt snyggt.
Uri Gellers klocktrick har jag hört tidigare, men jag lade undan iphonen utifall att. Hur fungerar det när man tittar på webben vid ett senare tillfälle?
Nummer tre: humoristiskt, men jag tror Uri blir lite grinig. Roligast är hur Anders reagerar på allting.
Nummer fyra: mystisk musik, bara spindelväv som fattades.
Nummer fem: Det skulle jag också kunna göra! Vem vill testa? Dock skippar jag analysen av personerna. Fast sedan ändrade numret riktning och blev bra.

Inga kommentarer: