tisdag 3 maj 2011

I mitten av allt

Sitter på ett tåg på väg mot Södertörns högskola för att ha någon form av seminarium eftersom vi är mitt i praktiken. En liten rapport ligger i väskan och jag njuter lite av att åka tåg igen. Första steget in på stationen kändes som precis som förr. Det tåg som jag hade planerat att åka var försenat så fick planera om lite.
Nu är jag i alla fall på väg, i en vagn där majoriteten är barn. Jag sneglade lite och de är nog med i Friends enligt en del lappar som ligger på stolar och bord. Jag minns de gånger jag var iväg på Friendsmöten när jag var kamratstödjare i mellanstadiet. Det var oftast väldigt lärorikt och ökade min förståelse.
Om jag ska återkoppla till praktiken, dagen till ära, så ska jag publicera lite bilder från den tidningen då nästan allt lokalt material var skapat av undertecknad. Vissa artiklar finns publicerade på webben på http://www.uppsalademokraten.etc.se







Inga kommentarer: