söndag 22 januari 2012

Tiden bara rusar fram

Just nu snittar jag på ett inlägg per månad på bloggen vilket är ett dåligt snitt för någon som tidigare bloggade upp till tre gånger per dag. Oavsett om jag säger att det ska bli ändring på den fronten så verkar det inte hända någonting. Trots allt finns det jättemycket att skriva om.
Januari har varit en hektisk månad med flytt och en massa jobb. Första veckorna på året bodde jag och S på Ikea och på diverse möbelbutiker. Sedan började mitt heltidsvik på hemtjänsten och som jag har slitit de senaste veckorna. Och imorgon inleds den sista veckan på detta stressiga schema.
I februari kommer jag förhoppningsvis ha mera tid över för skrivandet för då kommer jag endast gå på 60 procentsschema. Och jag vill så gärna visa världen hur vi bor nu för det är nästan för mysigt. Genomgång med bilder på varje rum utlovas för de som inte har vägarna förbi.

Inga kommentarer: