fredag 24 augusti 2012

Sommar 2012 - Öland Roots

Nu är väl tiden inne att sammanfatta denna sommar. Det har varit en väldigt underlig sommar. För det mesta har jag legat utslagen inne och tittat på det tjocka molntäcke som har varit signifikant för den här sommaren.
Som tur var tröttnade jag på att sitta inne och gav mig ut på lite äventyr. I juni åkte jag på Öland Roots, vilket som namnet avslöjar är en reggeafestival på Öland. Jag bjuder på en bildbomb. 
Jag och Stefan hade världens minsta tält. Vi fick inte alls plats.

Nere på stranden kunde man dansa hela natten lång till bra musik och ljudet av vågorna.


Det var soligt och då var jag lycklig.

Vi blev väldigt populära genom att vi byggde en barkbåt.

Självklart var vi på en massa spelningar. Ibland så stod jag och dansade helt själv i publikhavet och fick genast nya bekantskaper.

Ska inte bjuda på allt för många bilder på scenen, men här spelar Rootvälta.

Det började regna och jag var väl förberedd med regnjacka, regnponcho och gummistövlar.

Fast Öland bjöd också på några riktigt fina solnedgångar.

Nere på stranden kunde vi sitta nästan hur länge som helst. I alla fall när solen sken.

Vi byggde ett regnsydd i ösregnet, så här såg campet ut dagen efter.


Inga kommentarer: