torsdag 7 februari 2008

Ge mig - Jag vill ha!

Ibland känner man sig som ett litet barn i en leksaksaffär. Pekar på allt
och säger jag vill ha! Just nu är det tekniska prylar som står överst på min lista. Det är inte för att jag vill vara trendig utan för att dem behövs. Jag vill investera i en digiatalkamera. Min gamla är 2,5 år gammal, nog vore det okej men nu räcker batterierna till tre kort sedan är det kört. Den skulle behövas för att bevara alla fina minnen sista terminen på gymnasiet.
Det andra på min önskelista är en bärbar dator. Varför behöver jag det? Jo för att Stefan spelar ofta WoW och jag har inte hjärta nog att släpa iväg honom. Trots att han är villig. Dessutom kan jag inte koncentrera mig vid en stationärdator. Så mycket som locker, ex soffan!
Det optimala skulle va att ha en mac, då skulle jag kunna trixa med massa program och göra massa fina saker. Dock är livet inte så lätt. Jag ska köpa en bärbardator i slutet av vårterminen dock inte en mac.

Men önska kan man väl?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lilla Mickis. Jag ska komma på något sätt att gottgöra dig på. Vilken kämpe du har varit som suttit där och kämpat. Helt helt ensam.. lilla, lilla du.

Jag var nere på stan en sväng och köpte en Mickis-mössa. Den ska jag ha på mig imorgon så får du se hur Mickis den är :D.

Åh, tyckte du om bakgrunden? Trevligt. Ska försöka göra om headern också, när jag hinner och orkar. Vill gärna göra det mer personligt.

PUUUUSSS :D:D:D

Michaela Rosendal sa...

Det är lugnt. Åhh jag såg din mössa, väldigt mickis ska jag säga =) Till och med grön. Mössan räckte som gottgörelse. =)