torsdag 7 februari 2008

Ingenting

Nu sitter jag här.
Jag hör hur några pratar utanför min ytterdörr. Uppfattar inte riktigt vad de säger men det känns som om dem är i min hall. Borde egentligen gå och stänga ytterdörren men orkar inte.
Har verkligen tusen saker att göra, men tar mig inte tid till något förutom att slösurfa (vilket jag inte behöver). Jag är nog världens sämsta priorieterare. Måste bli ändring på detta.
För att inte sänka mitt självförtroende totalt kan jag i alla fall säga lite saker som jag har fått uträttade idag. Jag har kollat på två kort filmer av Maya Deren. De var faktiskt helt okej. Sedan har jag diskuterat genetik. Plus att jag har redigerat min och elhiins kortfilm.
Dock kom jag hem halv två och har inte lyckats prestera något.

Töntig att göra lista
  • läsa ut Processen
  • Granska miljöpolicy
  • Plugga naturkunskap
  • Läsa filosofi
  • Hitta tidning som är villig att ha mig och Ida med på studiebesök

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag gillar dig.
Världen skulle inte vara sig lik utan dig! (L).

Tessguss sa...

det här med lyhörda lägenheter är spännande :P jag hör mina grannar gå på toaletten!