måndag 7 april 2008

Elaka Ela

Blev nyss kallad Elaka Ela av min älskade pojkvän. Antar att det var för att jag kaxade mig i telefonen, bara för att irritera den tillfälliga falubon. Funderar seriöst på att betala 10 kr för att byta lunarstormnamn från myziga_mickan till elaka_ela. Fast lunarstorm är ju faktiskt nostalgi som man inte får ändra på, så det blev rubrik på blogginlägg istället.
Förövrigt fick jag gå hem från skolan idag, pga att jag åkte buss till härligheten och hade bara en resa kvar efter helgens bravader. Jippi 50 minuter åt fanders plus motion. Nu känner jag mig krasslig på köpet. Längtar efter att bli riktigt sjuk så jag kan ligga nerbäddad dricka chai latte och kolla på days. Så himla frustrerande att det inte går på kvällstid, helst nu när hela salemstalker grejen är på upphällen samt att hela ödramat börjar snart.
Trots att jag missar det så kan jag i alla fall kolla in daysbloggen samt days.nu för de senaste händelserna. För alla andra daysfreak är det att rekomendera.

Inga kommentarer: