måndag 14 april 2008

Inte min dag!

Det började med att min provosoriska lagning föll bort i lördags när jag firade EPs 20-årsdag i Järlåsa. Dunder, så jag ringer och sjukanmäler mig till jobbet som jag skulle till dagen där på. Tänkte att jag skulle få en akut tandläkartid, men icke. Spenderade dagen med att plugga lite. Idag, var tvungen att vara hemma igen ifall jag skulle få en tid. Men nej inte idag heller, utan de ringer och säger att de har en tid imorgon klockan 13.00. Tyvärr sa jag, det är nämligen så att jag ska föreläsa/prata inför jo-ettorna imorgon precis den tiden. Detta var tandproblemet.
Problem nummer 2 denna dag är att anmäla mina framtida studier. studera.nu vill verkligen inte ha med mig att göra, börjar bli trött på "sidan kan inte visas"! Förstår dem inte att alla ungdomar till nervvrak sitter och ansöker dagen innan.

Inga kommentarer: