torsdag 10 april 2008

Ute ur fågelboet igen

Är hemma igen efter två nätters övernattning hos min mor. Känns lite halv konstigt så där att sova hemma igen. Dock fick jag sova i lillbrorsans säng eftersom mamma snott mitt rum. Det jag har kommit fram till är att hans säng är påtog för mjuk. Dessutom har min bror fått vuxenben, missförstå mig inte. Förut hade han smala rangliga senben, ungefär. Nu när jag såg dem hade benen muskler och såg rätt tonårsaktiga ut. Rätt logiskt med tanke på att han är 13 år, dock ser jag honom som 5 år.
Den tredje saken som jag insåg är att jag inte bor hemma och att jag aldrig mer kommer bo där. Lite sorgligt men ett stort steg i livet

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill också flytta hemifrån! pax för att bosätta mig i din och stefans icke-fungerande diskmaskin!