torsdag 15 maj 2008

Dagen efter samt födelsedag

Igår blev en kanon kväll, med en stämning som var på topp konstant. Om man börjar med middagen så var det helt underbart med alla tal. Som tur var så avslutades sentimentaliteten med humor. Nomineringarna till "klassens" var också helt underbara. Själv blev jag "Klassens Taggad", och som del i motiveringen tog de upp min alltid lika fullproppade väska och mitt piffigt (enligt mig slarviga) uppsatta hår, samt mitt arbete med skoltidningen. Allas motiveringar var helt otroliga. Eftersläppet var också ruskigt bra, med himla mycket folk, bland annat en gammal barndomskompis som jag inte träffat sedan jag var 10 år.
Idag vaknade jag upp extremt pigg och glad, om man ska vara ironisk. Cyklade ner på stan och gick till Hugos med Ida, där sedan eLHiin och Maja hänkade på. Sedan blev det mer fika hemma eftersom Stefan fyller år idag. Av mig fick han en hårkliare, men den stora hitten blev Quitar Hero, vilket inte var min starka sida.

PS. Hoppas att någon mailar mig bilder från skivan så jag kan lägga ut på bloggen!

2 kommentarer:

Mysann sa...

Hej Michaela, jag har googlat på hårkliare och såg att du köpt en, och jag undrar nu vart?
Med vänliga hälsningar
Ann

Michaela Rosendal sa...

Jag köpte min på Life, hälsokostbutik. Den kostade typ 100 kr. Den heter någonting spacat, men frågar du efter en hårkliare förstår de vad du menar.