lördag 17 maj 2008

Drabbad av förkylning och UKM

Äntligen är det jag som har blivit drabbad av förkylning, efter att den har snurrat runt i min omgivning. Jag är inte lika road som den verkar vara av att vara i min kropp.
Jag vill också säga att den besöker helt olägligt, ni vet som vissa gör ibland när man har alldeles för mycket att stå i, då vill man inte ha någon ettrig person där, som dessutom uppehåller. Så är min förkylning.
Imorgon bär det av till Enköping och UKM-tävling med min och
Elhiins film Red Shoe. Dessutom får jag väl göra som idag då jag gick upp klockan 8. för att plugga för att sedan jobba klockan 12. Och sen träffa Maja, Ida och Emma på pluggfika vid åtta tiden. Imorgon blir det dock mer pressat eftersom jag ska ge mig av innan 8 på morgonen. Planering på hög nivå.

Förövrigt finns lite av skivan dokumenteratyoutube: http://www.youtube.com/watch?v=4DxUy2Hxyck
Titta och njut!

Inga kommentarer: