torsdag 28 augusti 2008

Kategori är möjligtvis lika med etikett

Har bestämt mig för att använda mig av kategorier från och med nu. Det här inlägget som egentligen inte handlar om någonting får vara utan, annars kommer det finnas oftast finnas. Jag strukturerar därmed bloggen för mina två läsare. Jag har inte riktigt bestämt mig för vilka etiketter (som det verkar kallas på blogger) som jag ska använda mig av. Antar att de blir journalistik, som får handla om utbildningen och andra relaterade saker till ämnet. Sedan lär det ju finnas vardag och fest, som handlar om vad jag håller på med förutom att plöja böcker. Till i vår kommer nog religionsvetenskap få en plats eftersom jag ska ägna mig åt ämnet då. Och självklart kategorin insändare, där jag får avreagera mig på saker som jag stör mig på.

Inga kommentarer: