onsdag 10 mars 2010

Skönhet är relativt

Om ungefär en vecka anländer jag till Koh Lanta. Det ska bli intressant när jag utsätter min självdisciplin för en sådan utmaning eftersom jag ska skriva hemtenta därifrån. Men förutom att plugga och koppla av så hade jag tänkt att dyka en hel del. Jag har länge funderat på att ta ytterligare ett dykcetrifikat förutom det (junior) Open Water som jag har i dag men det går tyvärr inte denna gång eftersom jag har hemtentan. Men när jag väl tar det ska jag läsa om fiskarter och det är något som är otroligt fascinerande. Älskar att vara under vattnet även om det kan skrämma skiten ur mig många gånger. Tror att Lilla Sjöjungfrun har påverkat mig mer än vad jag vet.



Blobfish är helt underbar och jag tycker inte alls att den är särskilt ful. Ingen fisk är särskilt ful de är mer fantastiska på ett absurt sätt.

Inga kommentarer: